Minitendr č. 99 v rámci VZ Sdílený informační systém TA ČR (bez obnovení soutěže)

Základní informace


Název zadávacího postupu

Minitendr č. 99 v rámci VZ Sdílený informační systém TA ČR (bez obnovení soutěže)

Systémové číslo NEN

N006/24/V00039704

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže na základě zadávacího řízení

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na Věstník NEN

10. 03. 2025 17:53

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Karolína

Příjmení

Beranová

E-mail

karolina.beranova@tacr.cz

Telefon 1

+420 770190137

Předmět


Popis předmětu

Analytické a konzultační činnosti RD3 (I. část) TA ČR po zahájení druhé etapy řešení projektu „Sdílený informační systém Technologické agentury” (dále jen„projekt SISTA”) vyhlásila analytické a konzultační minitendry určené všem účastníkům rámcové dohody (viz MT041 až MT055) pro účely pokračování onboardingového procesu a zapojení dodavatelů do hledání nejvhodnějších řešení témat projektu SISTA v kontextu specifických požadavků „multivendor prostředí”. První běh analytických a konzultačních minitendrů přispěl prostřednictvím odborných kapacit dodavatelů k řešení či oponenturám témat Architektonické rady, vytvoření a implementaci konceptů potřebných pro budoucí fungování ekosystému služeb SISTA (např. procesní rámec incident managementu, release managementu, společné vyhledávací služby, problematiky testování, code review, nástroje pro export a import konfiguračních dat atd.). Po vyhodnocení přínosů prvního běhu byly vyhlášeny návazné analytické a konzultační minitendry (MT071 - MT076) pro všechny účastníky rámcové dohody za účelem dalšího prohlubování sdílení znalostí mezi projektovým týmem SISTA, účastníky rámcové dohody, minitendry/tématy a prohlubování DevOps přístupu. Druhý běh analytických minitendrů přispěl k přechodu na GitLab, dodávce dalších byznysových či průřezových služeb, řešení migrací dat ze stávajících softwarových řešení a oponentury architektonických principů SISTA. Jedním z cílů etapy 3 projektu SISTA je tvorba rutinních řešení postavených na již hotových průřezových službách, s důrazem na jednotné technologické prostředí a efektivní výměnu dat mezi službami. Tohoto cíle je možné dosáhnout pouze efektivním zapojením všech aktivních účastníků rámcové dohody 3 do Architektonické rady, DevOps a konzultací nad uvažovanými řešeními. TA ČR nadále očekává jednotný přístup při dodržování definovaných pravidel všemi účastníky rámcové dohody a po ročním vyhodnocení přínosů prvního běhu vyhlašuje v souladu s ustanovení článku 6, odst. 2, písm. c) rámcové dohody minitendr bez obnovené soutěže ve variantách pro všechny účastníky rámcové dohody etapy 3 projektu SISTA. Cíle minitendru 1. Zajistit onboarding nových účastníků rámcové dohody do projektu SISTA. 2. Pokračovat v rozvoji pravidel architektury, platformy, vývoje, UX/UI a vedení dokumentace služeb SISTA. 3. Poskytovat projektu odborné kapacity k diskusi nad otázkami projektového týmu SISTA a odboru ICT/Ops. 4. Prohlubovat spolupráci a osvojení DevOps přístupu. 5. Vést otevřený dialog k navrženým konceptům s aktivními účastníky tak, abychom vždy dospěli k nejlepšímu řešení pro projekt SISTA. Povinné otázky Požadavky a otázky, které dodavatel odpoví ve svém návrhu řešení: 1. Po seznámení s rozcestníkem dokumentace projektu SISTA, který obsahuje všechny relevantní informace, popište své silné stránky a jakými znalostmi můžete zadavatele podpořit v dalším postupu řešení SISTA. 2. Jaké jsou podle vašeho základní předpoklady úspěšného zapojení do projektu, na kterém se podílí více vývojových týmů? Minimální výstupy Oponentury, stanoviska a další výstupy dle konkrétního zadání projektového týmu SISTA.

Kód z číselníku NIPEZ

72000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72000000-5

Název z číselníku CPV

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Název předmětu

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P24V00019155

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail10. 03. 2025 17:53Uveřejnění výsledku
Detail10. 03. 2025 17:53Uveřejnění účastníků