Minitendr č. 99 v rámci VZ Sdílený informační systém TA ČR (bez obnovení soutěže)
Základní informace
Název zadávacího postupu
Minitendr č. 99 v rámci VZ Sdílený informační systém TA ČR (bez obnovení soutěže)
Zadavatel
Technologická agentura ČRSystémové číslo NEN
N006/24/V00039704
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže na základě zadávacího řízení
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na Věstník NEN
10. 03. 2025 17:53
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Karolína
Příjmení
Beranová
karolina.beranova@tacr.cz
Telefon 1
+420 770190137
Předmět
Popis předmětu
Analytické a konzultační činnosti RD3 (I. část) TA ČR po zahájení druhé etapy řešení projektu „Sdílený informační systém Technologické agentury” (dále jen„projekt SISTA”) vyhlásila analytické a konzultační minitendry určené všem účastníkům rámcové dohody (viz MT041 až MT055) pro účely pokračování onboardingového procesu a zapojení dodavatelů do hledání nejvhodnějších řešení témat projektu SISTA v kontextu specifických požadavků „multivendor prostředí”. První běh analytických a konzultačních minitendrů přispěl prostřednictvím odborných kapacit dodavatelů k řešení či oponenturám témat Architektonické rady, vytvoření a implementaci konceptů potřebných pro budoucí fungování ekosystému služeb SISTA (např. procesní rámec incident managementu, release managementu, společné vyhledávací služby, problematiky testování, code review, nástroje pro export a import konfiguračních dat atd.). Po vyhodnocení přínosů prvního běhu byly vyhlášeny návazné analytické a konzultační minitendry (MT071 - MT076) pro všechny účastníky rámcové dohody za účelem dalšího prohlubování sdílení znalostí mezi projektovým týmem SISTA, účastníky rámcové dohody, minitendry/tématy a prohlubování DevOps přístupu. Druhý běh analytických minitendrů přispěl k přechodu na GitLab, dodávce dalších byznysových či průřezových služeb, řešení migrací dat ze stávajících softwarových řešení a oponentury architektonických principů SISTA. Jedním z cílů etapy 3 projektu SISTA je tvorba rutinních řešení postavených na již hotových průřezových službách, s důrazem na jednotné technologické prostředí a efektivní výměnu dat mezi službami. Tohoto cíle je možné dosáhnout pouze efektivním zapojením všech aktivních účastníků rámcové dohody 3 do Architektonické rady, DevOps a konzultací nad uvažovanými řešeními. TA ČR nadále očekává jednotný přístup při dodržování definovaných pravidel všemi účastníky rámcové dohody a po ročním vyhodnocení přínosů prvního běhu vyhlašuje v souladu s ustanovení článku 6, odst. 2, písm. c) rámcové dohody minitendr bez obnovené soutěže ve variantách pro všechny účastníky rámcové dohody etapy 3 projektu SISTA. Cíle minitendru 1. Zajistit onboarding nových účastníků rámcové dohody do projektu SISTA. 2. Pokračovat v rozvoji pravidel architektury, platformy, vývoje, UX/UI a vedení dokumentace služeb SISTA. 3. Poskytovat projektu odborné kapacity k diskusi nad otázkami projektového týmu SISTA a odboru ICT/Ops. 4. Prohlubovat spolupráci a osvojení DevOps přístupu. 5. Vést otevřený dialog k navrženým konceptům s aktivními účastníky tak, abychom vždy dospěli k nejlepšímu řešení pro projekt SISTA. Povinné otázky Požadavky a otázky, které dodavatel odpoví ve svém návrhu řešení: 1. Po seznámení s rozcestníkem dokumentace projektu SISTA, který obsahuje všechny relevantní informace, popište své silné stránky a jakými znalostmi můžete zadavatele podpořit v dalším postupu řešení SISTA. 2. Jaké jsou podle vašeho základní předpoklady úspěšného zapojení do projektu, na kterém se podílí více vývojových týmů? Minimální výstupy Oponentury, stanoviska a další výstupy dle konkrétního zadání projektového týmu SISTA.
Kód z číselníku NIPEZ
72000000-5
Název z číselníku NIPEZ
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72000000-5
Název z číselníku CPV
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Název předmětu
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P24V00019155
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
10. 03. 2025 17:53 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 03. 2025 17:53 | Uveřejnění účastníků |